Tymczasowe forum Zony Bałtyk
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
1. W celu wpisania na listę rejestracyjną należy uzupełnić formularz rejestracyjny (link: http://bit.ly/2kwSMoX). Nie ma możliwości zgłoszeń grupowych. W przypadku braku możliwości uzupełnienia formularza (np. awaria/błąd serwera) należy poinformować o tym, wysyłając e-mail na adres: zonabaltyk@gmail.com
2.W ciągu 72 godzin osoby zgłaszające się, otrzymają na e-mail od organizatora wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę rejestracyjną. Zostanie im przydzielony indywidualny numer rejestracyjny (warto go zapamiętać w celu przyspieszenia akredytacji!).
3.Składka rejestracyjna obejmuje: opłaty związane z użytkowaniem terenu, wynajem/kupno agregatów prądotwórczych, zakup paliwa, druk i laminowanie rekwizytów używanych w grze, zakup materiałów potrzebnych do wykonania artefaktów i rekwizytów, wydatki związane z budową i wystrojem lokacji, zakup żywności, zakup kapsułek (leki), oraz wszelkie inne wydatki związane z imprezą.
4.Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa dowolnemu zgłaszającemu bez podania przyczyny odmowy (np. wpisanie na Czarną Listę na poprzednich imprezach).
5.Aktualizowana lista osób zgłoszonych i zarejestrowanych będzie ukazywać się na stronie imprezy (upubliczniane są tylko dane: indywidualny numer gracza / ksywa / miasto).
Offline
Strony: 1